REGULAMIN DOLINY SARENEK
zwanej dalej OBIEKTEM
Właściciele Doliny Sarenek będą Państwu wdzięczni za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu komfortu, spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu Dolina Sarenek, Hołny Wolmera 39.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
- Regulamin jest dostępny do wglądu na stronie www.dolinasarenek.pl oraz w każdym pokoju w obiekcie.
§2 DOBA HOTELOWA
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00 dnia następnego.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić do właścicieli jak najszybciej. Obiekt może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu.
- Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
§3 POSIŁKI
- Śniadania są dostępne za dodatkową opłatą wyłącznie po ich wcześniejszym zamówieniu.
- Zamówienia należy składać najpóźniej wieczorem w dniu poprzedzającym do godziny 20:00.
- Śniadania serwowane są w jadalni w godzinach od 8:00 do 10:00.
- Godziny te mogą ulec zmianie po wcześniejszej konsultacji z Gościem.
- Jedzenie wynoszone z jadalni podczas śniadania traktowane będzie jako zakup drugiego śniadania w cenie obowiązującej w danym dniu.
- Opcja drugiego śniadania (na wynos) jest dostępna tylko po jego wcześniejszym zamówieniu.
- Do godziny 10:30 w jadalni mogą znajdować się jedynie Goście, którzy wykupili śniadanie.
§4 REZERWACJA I MELDUNEK
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi obiektu dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie pracownik obiektu ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Opłata za wynajem pokoju pobierana jest podczas meldunku gotówką lub kartą płatniczą; za usługi pozostałe należność regulowana jest przed końcem pobytu.
- Gość obiektu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Odwiedziny osób trzecich muszą być wcześniej skonsultowane z personelem.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu innych Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników lub innych osobach przebywających w obiekcie.
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 30% wartości całego pobytu. Brak zaliczki może skutkować anulowaniem rezerwacji.
- Zwrot przedpłaty w wyniku rezygnacji z rezerwacji jest możliwy tylko do 30 dni przed planowanym przyjazdem. W przypadku rezygnacji z rezerwacji na krócej niż 30 dni przed przyjazdem, zaliczka nie zostaje zwrócona.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, obiekt nie zwraca opłat za niewykorzystane pozostałe doby hotelowe.
§5 ODZPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Kącik zabaw jest przeznaczony dla wszystkich dzieci. Po zakończonej zabawie odkładamy zabawki na miejsce. Zabronione jest wynoszenie zabawek i innych rzeczy z kąciku zabaw. W kąciku zabaw nie spożywamy napojów oraz jedzenia.
- Gość obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia za wyrządzone szkody Gościa również po jego wyjeździe.
- Po przyjeździe Gość otrzymuje klucz z brelokiem do pokoju. Za ich zgubienie, zostanie obciążony kwotą 100 zł.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, właściciele obiektu zastrzegają sobie prawo do usunięcia w trybie natychmiastowym osoby, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć grzejnik elektryczny, telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi na klucz.
- Zgodnie z art. 850 Kodeksu Cywilnego obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa na teren obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU DOLINA SARENEK
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami art. 846 – 849 Kodeksu Cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić personel Doliny Sarenek o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu Doliny Sarenek, czy poza jego terenem.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane pod wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- W przypadku braku dyspozycji od Gościa w sprawie odesłania pozostawionych rzeczy obiekt zastrzega sobie orawo do ich utylizacji.
- Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
§8 CISZA NOCNA
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 6:00 rano.
- W godzinach ciszy nocnej Goście mają obowiązek takiego zachowania, by w żaden sposób nie zakłócało ono spokoju pobytu innych osób.
- W przypadku zakłócenia ciszy nocnej, personel ma prawo podjąć interwencję lub odmówić dalszego świadczenia usług.
§9 REKLAMACJE
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do personelu Doliny Sarenek.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- Dolina Sarenek nie akceptuje obecności zwierząt.
- W obiekcie i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, paierosów elektronicznych oraz używanie otwartego ognia poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu. Zgodnie z Ustawą Dz.U z 1996 r N 10 poz.55 – Kto pali wyroby tytoniowe w miejscach objętych zakazami określonymi w art. 5 podlega karze grzywny do 500 zł.
- W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń niestanowiących wyposażenia pokoju.
- Zakazuje się wynoszenia przedmiotów stanowiących wyposażenie pokoju na zewnątrz budynku Doliny Sarenek.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu poza nieznacznym, tymczasowym przestawianiem mebli i wyposażenia, nienaruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
- Ze względu na bezpieczeństwo, przestrzenie ogólnodostępne na zewnątrz i wewnątrz obiektu objęte są całodobowym monitoringiem.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie obiektu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów lub innych rzeczy i czynności, które przeszkadzają, szkodzą lub irytują pozostałych Gości Doliny Sarenek.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez obiekt, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w obiekcie. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
§11 BEZPIECZEŃSTWO W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID–19.
- W wybranych miejscach w obiekcie zostały zamieszczone dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk. Zaleca się możliwie jak najczęstsze korzystanie, szczególnie po wejściu na teren obiektu.
- Reguralnej dezynfekcji podlegają newralgiczne powierzchnie dotykowe w częściach wspólnych obiektu, wśród których są m.in. poręcze, klamki i blaty.
- Wszystkie przestrzenie wspólne są systematycznie wietrzone.
- W obiekcie jest możliwość zakupu maseczek ochronnych.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz przebywania osób niezameldowanych.
- Przed udostępnieniem, pokój ( w tym również łazienka) podlega sprzątaniu oraz dezynfekcji wszystkich powierzchni dotykowych.
- W pokojach zostało ograniczone rutynowe sprzątanie, które w obecnej sytuacji odbywa się wyłącznie na życzenie Gościa.
- W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby jak uporczywy kaszel, złe samopoczucie, trudności w oddychaniu, personel obiektu ma prawo zażądać wyniku testu na Covid-19. W przypadku pozytywnego wyniku testu, Gość zostanie poinstruowany o prawidłowych procedurach (m.in. o jak najszybszym zgłoszeniu się do najbliższego oddziału zakaźnego, celem konsultacji z lekarzem, poprzez udanie się tam transportem własnym lub powiadomienie 999 albo 112).
- Jeśli Gość mieszka już w obiekcie – następuje czasowe odizolowanie i powiadomienie dyspozytora medycznego o podejrzeniu zakażenia. Powzięte działania mają m.in. na celu ustalenie obszaru, w którym poruszał się i przebywał Gość, przeprowadzenie rutynowego sprzątania, zgodnie z procedurami obiektu oraz zdezynfekowanie powierzchni dotykowych.
- W związku z podejrzeniem zachorowania na COVID-19 wstrzymane zostaje przyjmowanie Gości, powiadomienie właściwej miejscowo powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i stosowanie się ściśle do wydawanych instrukcji i poleceń.